Ahad, 18 September 2011

Ucapan Sendiri

Assalamualaikum. lama aku tak pergi sini. menconteng setiap apa yang terlintas di fikiran. kadang membuat aku rindu seketika. walau aku tau aku jauh lagi di belakang. hidup aku sendiri macam tak tentu arah. kalau aku gembira sekalipun, sekejap boleh hilang. aku longlai di bawa arus masa. aku harus memilih arah tuju aku kini untuk aku di hadapan nanti. aku tak suka. aku takut salah pilih. bak kata Bob 'aku lebih suka dipilih daripada memilih'. aku longlai di bawa arus teknologi. aku nak sendiri. aku tak suka Facebook yang semakin lama macam tahi. tunggu masa untuk aku hilang di sana. tapi aku sayang di sini.


InsyaAllah aku tau apa yang aku buat. aku akan buat yang terbaik untuk semua. kalau aku berjaya sekalipun bukan hanya usaha aku sendiri, tetapi kalian yang sentiasa ada di hadapan mata aku yang tak pernah berhenti beri aku nasihat dan semangat. 


May God Bless ~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan